PIAGAM PELANGGAN

  1. Menguruskan pendaftaran setiap pelajar baru dalam tempoh masa dua (2) jam.
  2. Memastikan pembayaran elaun pelajar disempurnakan dalam tempoh tiga (3) bulan selepas dokumen pendaftaran lengkap diterima.
  3. Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa dua (2) minggu selepas Mesyuarat Senat BKT yang terakhir.
  4. Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa lima belas (15) minit.
  5. Menjawab setiap panggilan telefon dalam tempoh masa tiga (3) deringan.
  6. Membuat pembayaran kepada pembekal dalam tempo masa empat belas (14) hari bermula dari tarikh penerimaan inbois lengkap.
  7. Membuat pembayaran tuntutan perjalanan kepada warga kerja dalam tempoh masa empat belas (14) hari bermula dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap.
  8. Memberi maklumbalas kepada pertanyaan bertulis pelanggan dalam masa lima (5) hari bekerja dari tarikh penerimaan pertanyaan.
  9. Memberi maklumbalas aduan dalam tempoh lima (5) hari bekerja selepas tarikh penerimaan surat atau aduan pelanggan.

HUBUNGI KAMI

Kolej Kemahiran Tinggi Mara Petaling Jaya

No. 12 Jalan Templer

46000 Petaling Jaya, Selangor

  • +603 7782 8971

  • +603 7783 5379

  • kktmpj@petalingjaya.kktm.edu.my

     

PELAWAT

110153
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
1471
104
2348
107262
3860
8128
110153
Your IP: 216.73.216.101
Mon, 24 Nov 2025 14:51:55 +0000
HAKCIPTA TERPELIHARA © 2021 KOLEJ KEMAHIRAN TINGGI MARA PETALING JAYA

Search