PIAGAM PELANGGAN
- Menguruskan pendaftaran setiap pelajar baru dalam tempoh masa dua (2) jam.
- Memastikan pembayaran elaun pelajar disempurnakan dalam tempoh tiga (3) bulan selepas dokumen pendaftaran lengkap diterima.
- Mengedarkan slip keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa dua (2) minggu selepas Mesyuarat Senat BKT yang terakhir.
- Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa lima belas (15) minit.
- Menjawab setiap panggilan telefon dalam tempoh masa tiga (3) deringan.
- Membuat pembayaran kepada pembekal dalam tempo masa empat belas (14) hari bermula dari tarikh penerimaan inbois lengkap.
- Membuat pembayaran tuntutan perjalanan kepada warga kerja dalam tempoh masa empat belas (14) hari bermula dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap.
- Memberi maklumbalas kepada pertanyaan bertulis pelanggan dalam masa lima (5) hari bekerja dari tarikh penerimaan pertanyaan.
- Memberi maklumbalas aduan dalam tempoh lima (5) hari bekerja selepas tarikh penerimaan surat atau aduan pelanggan.
